Matematica:
v Găsește
date statistice referitoare la alimentarea populației în ultimele decenii,
evaluarea consumului anumitor alimente și incidența pe care o au în dezvoltarea
afecțiunilor din cauza alimentației incorecte.
v Ilustrează
grafic rezultatele cercetării.
Geografia:
v Examinează
distribuția geografică a resurselor alimentare și situația alimentară în lume.
v Analizează
care este diferența de situație alimentară în țările dezvoltate și în țările în curs de dezvoltare și cele
subdezvoltate.
Științe (fizica, biologia):
Efectuează cercetări referitor
la următoarele probleme:
v Sănătatea și alimentația;
v Necesitățile organismului uman și dieta
echilibrată;
v Diete
particulare pentru vârsta școlară, în timpul
sarcinii, pentru cei ce practică sportul, pentru persoanele de vârsta a
treia.
Istoria:
v Examinează
condițiile istorico – sociale ale Republicii Moldova începând cu sec. XX până
în zilele noastre. Ce tradiții alimentare caracterizează aceasta perioadă?
Educația tehnologică:
v Dezvoltă o
cercetare despre metodele de conservare a alimentelor din trecut până la
tehnologiile moderne.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu